Sunday, July 31, 2011

Persediaan Ramadhan

Selamat tinggal Syaaban...selamat datang Ramadhan....

Insya-Allah, kalau diizinkan Allah s.w.t esok seluruh umat Islam di muka Bumi ini akan berpuasa selama sebulan. Syukur kepada-Nya kerana memanjangkan umur ini untuk menikmatai Ramadhan kali ini. Apa persediaan kita???

Oklah, sebelum aku cerita pasal bulan puasa, apa kata kita tgk menu aku semalam (30/7/2011 - Sabtu)

Pagi - Roti telur + air teh O limau suam
Tgh Hari - Bubur lambuk (sbb ada gotong royong buat bubur lambuk dkt surau umh) + air mineral
Ptg - roti canai - air teh tarik
Mlm - Grill Chicken with side dish coleslaw, kentang rebus, red beans + air tembikai laici.

Mlm td g mkn dkt chop n stik dgn mak sedara En. Kanda. tu yg bleh mkn grill chicken.

Pengambilan air kosong - tak samapai 2 liter. Sadis!!!

AKU TAK BUAT APA2 WORKOUT SEMALAM. Sebab aku dah collapse. Mlm sebelumnya aku tido lewat, dah tu kaki aku plak sakit...haiiishhhh mcm2. Jap g ingat nak buat workout atau jogging. kalau x hujan jogging la kot.

No comments:

Post a Comment