Tuesday, July 26, 2011

Contest

Ok...buat kali kedua aku sertai contest (online) utk kurus. Kalu dulu aku sertai SNTN tp kali ni aku sertai Program Diet Ramadhan (PDR) yg diterajui oleh org yg sama anjurkan SNTN Kak Zel.

Aku tak pernah jumpa dia tp aku rasa dia ada semangat yg kuat utk diet...so, aku kena amik skit semngat dia (pinjam yer Kak Zel).

Ikut peraturan contest ni,

Bermula 25 Julai hingga 30 Julai..
Peserta perlu hantar 2 keping gambar
ke diet_lwc@yahoo.com

1- Gambar full body (berkepala, berkaki dan bertangan)
2- Gambar timbangan pada masa itu

Pada pagi 1 Ramadhan bersamaan 1 Ogos..
Sila timbang dan snap gambar.. (gambar bacaan timbang)
Kalau rajin boleh emel.. update kat blog sndr.. kat FB masing-masing..

Pada pagi raya.. 1 Syawal bersamaan 31 Ogos 2011
Sila timbang dan snap gambar diri dan gambar timbangan
(khas untuk yang rasa boleh menang je :))

Itu aku CnP dr blog kak Zel. Rasanya aku nak snap gambar esk ler. Memandangkan aku cuti hari ini, timbangan berat akan di ambil esk. Kemudian aku akan timbang setiap Isnin. Takut ler pulak nak naik atas penimbang..hihi minggu ni dite x seberapa la...huhuu

No comments:

Post a Comment