Tuesday, July 19, 2011

Menu & Exercise

Ok...hari ini aku tak pose. So, menu aku..

Pagi - Bihun goreng (dlm 1 mangkuk kecik) dgn tahu sumbat + kuah kacang. Ai nescafe segelas

Tgh hari - Nasi (2 senduk), sayur kobis masak lmk putih dgn broccoli goreng, telur masin separuh, ikan (aku lupa nama ikn) goreng bercili.

Petang - Popia goreng (ada balance meeting kat opis) dgn air teh secawan.

Malam - sup cendawan (instant punya cap Vono dah mcm jenama tilam plak) beserta roti putih 4 keping.

Pengambilan air masak - 3 liter (hampir la kot)

Exercise
Lari setempat selama 5 minit. sebelum tu sesi regangan dlm 5 minit. Lompat bintang dgn skipping 60 kali, Ada juga aku buat ala body combact (utk bakar lemak kat tgn). Lunges 15 kali, Squat down 10 kali, sit up 50 kali. Totally jangka masa aku buat benda tu sume dlm 30 minit.

Berpeluh beb....

No comments:

Post a Comment