Wednesday, July 13, 2011

Buat Apa Hari Ni?

Ok...direct jer la yer...menu hari ini.

Pagi - Roti salut telur 2 keping + sosej 2 ketul + sambal sikit
Air Teh Panas

Tgh Hari - Nasi 2 senduk aku kira hokey bersama lauk sup daging 5 hiris jer daging tu aku amik bajet la konon tak lupa juga telur dadar [tak tau nak bajet mcm mana sbb telur dadar tu ada bawang, daun sup rasanya nampak hijau2 dgn cabai merah]. Kali ni sayurnyer kacang buncis goreng dgn taugeh...ni aku amik byk...[sayur utk kesihatan]

Petang - tak makan

Malam - [aku buat spegeti] aku mkn sepinggan kecik jer....kali ni x buat air manis sbb nak elakkan minum manis2

Utk pengambilan air kosong, hari ni aku dah minum 2 liter lebih [berjaya jg 2 liter]

Excercise
hari ni lama skit aku buat 20 minit. mcm biasa cuma buat lebih sbb tu boleh sampai 20minit
Lompat bintang, skipping, lari setempat, sit up (aku buat 40x) dan senaman ringan yg biasa2 jer.

Ingat nak post pasal tips senaman dan minum air kosong tp aku rasa mcm x brp nak sehat lg...kepala berdenyut2...huhuhu jap g nak mkn ubat.

No comments:

Post a Comment