Tuesday, July 26, 2011

Aku Cuti


Hari ini aku coti. Coti utk shopping. Hehehe...So pemakanan dan pengambilan air tidak bermakan...huhuhu

Pagi - aku mmg tak sarapan...ada la kut dlm pkl 11 lbg minum air teh tarik segelas besar
Tgh hari - McD set double cheese burger (ayooo...brp kalori sdh aku ambil?) aku tukar air coke ke ribena sbb aku mmg tak minat minum air bergas.
Petang - x der makanan yg nak mkn
Mlm - aku lum mkn lg...tp rasa mcm nak mkn roti cicah kuah kari jer. Esk aku bg tau yer apa aku mlm ni.

Pengambilan iar - kurang dr 2 liter.

Exercise
Hari ni aku try buat cd workout yg baru aku beli (beli online). CD aper...cer tgk cover kat bawah ni...

Sbb ada Jillian aku beli...hehehe inspirasi!!
Pergghhhh...aku rasa kalu buat workout ni dlm masa sebulan mau turun 10kg terus...huhuhu penat beb. Workout yg dlm CD ni pun senang nak diikut sbb part2 dlm workout ini terbahagi mengikut minggu... So, aku akan cuba tp...mmg penat giler beb.

aku ingat nak try buat workout ni dlm bulan puasa tp rasanya aku kena pikir lg...hihihi kalau body jam aku mampu lg...ini rasanya kalu buat dlm bln puasa...1 hari leh turun 2kg. ngeh3x...

No comments:

Post a Comment