Saturday, July 16, 2011

Tergolek Dok!!!

Mlm smlm x sempat nak update menu dgn excercise.....aku sakit kepala thp cicak mkn kapur. Sume gara2 balik keje kena hujan, dah la aku mmg tgh selsema. Lps semayang Maghrib terus tido sampai Isya pon aku x bangun. Sedar2 pkl 6.35a.m. Kelam kabut bangun sbb pikir ari ni keje...huhu..rupanya dah Sabtu haiihhh kejap jer masa berlalu.

Oklah..nak citer skit pasal menu semlm sebelum aku terlupa apa aku mkn semalam.

Pagi - dah gian thp mengkarung naik hantu so, mkn nasi lmk separuh dgn telur rebus sebiji dan sosej 1 ketul. Buat air nescafe secawan tp minum suku jer...

Tgh hari - kueh tiaw kungfu...sambil2 tu amik la jg 4-5 sudu nasi goreng kwn aku buat.

Petang - aku buat air milo cicah biskut tiger 4 keping.

Utk pengambilan air kosong, aku dah minum sebanyak 3 liter....hoyeee...

Exercise - disebabkan aku balik dlm keadaan basah lenjun, aku terus mandi. Badan masa ni dah sejuk2. Ingat nak buat senaman la jg tp kepala aku sakit giler. Last2 aku tertido atas kusyen. So, NO EXERCISE ari Jumaat.

Tu jer aku nak melaporkan perihal semlm.

No comments:

Post a Comment