Thursday, July 14, 2011

Hancur Diet Aku Macam Ni

Nak menangis pun x guna. Sume dah telan, yg pasti esk kena buat workout lebih skit. Sebab hari ni dah baham byk makanan. So, menu ari ni korang jangan ikut yer. Cuma aku citer jer apa yg aku makan.

Pagi - spegeti semalam (bwk 1 tupperware tp mkn semangguk kecik jer) dgn air nescafe. Muffin pisang seketul pemberian Cik Sumi (ex-coach masa TBL dulu) semangat Cik Sumi saya bakar kembali.

Tgh hari - rojak org uatar lebih suka panggil pasemboq dgn air kosong yg aku bwk dr opis.

Petang - ini kes tak thn nafsu. Ada org sedekah apam balik dgn karipap. So, aku mkn 2 ketul karipap dgn sepotong apam balik. Haiii.....minyak3x...

Malam - pegi pasar malam plak En. Kanda bawa. Niat aku suci murni beli popia basah dgn jagung jer tp itu aku yg beli. En Kanda beli....rangka ayam, ayam goreng, apam balik, karipap, kopok lekor, kepak ayam panggang. Tp aku tetap tabah...aku mkn popia basah 3 ketul, karipap lagi 3 ketul (kuih peberet), 1 1/2 kepak ayam dgn jagung rebus ada la 3 suap. Air tetap air kosong.....tumbler aku byk oooo

Lupa citer pasal air....ari ni berjaya 3 liter.....best2....tp aku rasa mcm nak kena ddk dlm toilet jer...

Excercise 

Ari ni dapat tambah 2 minit jer means aku buat 22 minit jer. X leh jadi ni....esk mcm nak wat Jilian punya workout jer...tgk la...aku akan cari CD dia balik...
excercise mcm biasa...lompat bintang, lompat setempat, lari setempat, sit up (mesti kena buat sbb nak kempiskan perut)

Ok...tu jer. En. Kanda suruh iron baju plak. Esk nak cari CD Jilian.

No comments:

Post a Comment