Monday, August 1, 2011

Salam Ramadhan

Hari ini bermulalah puasa bg seluruh umat Islam. Sebelum terlupa, menu semalam.

Pagi - Nasi goreng sotong (buat sendiri) + Air teh O (2 cwn)
Tgh Hari - x mkn sbb tgh masak....
Petang - mkn pkl 3. Nasi + sup tulang + sambal sotong + ikan goreng + sayur campur
Mlm - mkn benda yg sama mcm manu ptg tuh....(sbb masak benda tu sume). Cuma amik dlm kuantiti yg sikit.

Pengambilan air kosong - 2 liter (x sampai rasanya...agak2 jer)

Exercise
TBL Cardio Max Workout Level 1 + sit up 40x

Untuk menu di bulan puasa...aku akan update seminggu sekali. Aku akan buat table supaya memudahkan aku memantau cara pemakanan aku.

Ok...jap g nak timbang plak. Start bulan pose dan seterusnya...aku akan timbang hari Isnin kecuali kalau ada apa2 hal (cuti ker, mc ker) terpaksa aku timbang hari lain.

No comments:

Post a Comment