Saturday, July 30, 2011

Pic Untuk Contest

Seperti yg aku war2kan, aku ada masuk contest sempena Ramadhan ini. Bukan la maksud aku bulan Ramadhan ini bulan utk mempertaruhkan apa2 tp dengan cara ini jg aku dpt semangat utk menurunkan berat aku. Kali ini aku betul2 serius dlm menurunkan berat aku.

Sebelum ni aku asik ikut org jer...kali ni aku nak buktikan aku jg boleh turunkan berat cara aku sendiri. Menang atau kalah itu belakang citer. Apa yg aku nak sekarang...aku perlukan 1 target utk mencapai misi aku ini.

So, kalau korang nak tgk...pic kat bwh ni la aku send pd Kak Zel utk contest PDR nanti....

Aku harap...nak raya nanti aku boleh turun sampai 75 @ 74kg...
Aku x harapkan kemenangan utk contest ni sbb aku tau ramai lg org yg berusaha utk turun lebih dr apa yg aku inginkan. Cuma aku harap aku capai target yg aku letak.

Mengenai workout masa bulan puasa nanti, aku ingat nak buat selepas balik dr solat Terawih. Mungkin jg aku akan buat sebelum berbuka sbb aku dpt info dr blog Kevin Zahri, bahawa kita jg boleh buat workout sebelum berbuka. Tapi bukan yg heavy punya workout. Ini sume bergantung kepada individu itu sendiri. Apa pun aku akan cuba.

Cik Rokiah...sila pantau saya. Tanya saya buat workout ker tak??? hari2 mau tanya yer. Itu tugas anda. hehehe

No comments:

Post a Comment