Wednesday, July 27, 2011

Makan Mcm Org Kebulur

Hari ini ada port luck kat opis aku. saper2 nak bwk makanan atau nak mkn x kisah ler...Bab mkn2 ni unit aku mmg kaki mkn. letak jer brg makanan apa pun...x sampai 5 minit..abis...berdesup hilang masuk perut masing2 Termasuklah aku...huhuhu

Bila timbang pg td naik 400gm aku mcm org hilang akal jap. Nak mkn ker, x nak mkn. Tp pikir2 balik minggu depan dah nak pose...aku bedal jer. Lupakan diet aku hari ini kejap so, menu aku hari ini amat2 tidak elok utk ikut.

Pagi - bihun goreng + air teh secawan
Tgh Hari - Nasi (bertambah weh..) + gulai kari ikan selar + paprik daging + sup tulang + gulai kawah + ayam goreng rempah (aku amik 3 cubit jer) + tahu sumbat separuh + keropok ikan goreng + buah tembikai

(wah....giler saya mkn byk hari ini)

Ptg - sy tak mkn...bwk balik jagung rebus 2 ketul. Utk mkn mlm....berjaya setakat ini mkn jangung rebus jer. tp x tahu la jap2 lg...huhu

Oh yer...smlm menu mkn mlm adalah nasi 2 sudu dgn kuah kari tu jer....sbb dah lewat sgt kalu nak mkn berat2.

Pengambilan air kosong - 2liter lebih

Exercise
aku dah mula buat TBL workout tu. peluh mcm org mandi...sit up tetap buat cuma kurang sikit hari ni 30x jer...

No comments:

Post a Comment