Sunday, July 24, 2011

Mana Boleh Lupa

Saya tak lupa la...saya akan tetap update blog ini cuma lepaskan sekejap dunia maya ini utk beristirehat.

Menu Sabtu (23/7/11) time ni ada family day dr pagi sampai tgh hari

Pagi - Kuih karipap 2 ketul + Donat (1 ketul) + Kuih Bakar (yg hijau tu) 1 potong + air teh panas
Tgh Hari - Nasi tomato + ayak masak merah (2 ketul kecik jer) + jelatah + air punch
Malam - Ada diner dkt Bangunan Yayasan Tun Razak utk Malam penghargaan NGO2 Pandan, apa lg...dah diner mkn pon sedap la...Program start kul 5.00 ptg...so mkn petang kuih karipap 3 ketul kecik jer dgn bihun goreng. Mlm plak dihidang nasi beriani + ikan sweet sour + acar buah + rendang ayam + air merah

Sesungguhnya pd hari Sabtu itu aku amat menyesal dgn pemakanan aku sbb pengambilan air kosong rasanya tak sampai 2 liter. Exercise pon x buat...buat pon masa family day tu jer...x kuar peluh pon. peluh kuar sbb panas kat tgh padang

Hari ini (ahad - 24/7/11)

Lepas Diner...aku dgn En.Kanda terus ke Tapah umah adik iparku...Aceli nak balik kg di Trolak tp memandangkan kalau sampai mlm x der saper kat sana...so, terus ke umah adik ipar di Tapah. Pagi2 lepas sarapan terus ke Trolak...Sampai jer terus selingsing lengan sapu sampah dlm rumah dgn luar rumah...Hasil dr kemas rumah tu...aku rasa mcm lari 7km..peluh berjurai-jurai turun. So terbalas la exercise yg aku x dpt buat semalam dgn hari ini. Ok citer pasal menu..

Pagi - Kueh tiaw goreng + air nescafe (2cwn)
Tgh Hari - tak mkn sbb sibuk kemas umah (bayangkan menyapu rumah sampai melecet jari2 tgn)
Petang - otw balik ke KL singgah R&R sbb En.Kanda dah lapar giler. Aku mkn nasi goreng + telur mata + air teh tarik
Malam - lepas melawat surau lepak mamak. Mkn roti canai sekeping dgn teh tarik gelas kecik. Mkn jg 4 suap nasi goreng En.Kanda hihihi...

2 hari cuti...pengambilan air kosong mmg x sampai 2 liter. Camner ni??? Exercise pun x der.Adoii laa...Sedihnyer...

No comments:

Post a Comment