Sunday, July 17, 2011

Menu Hari Ahad

Ok..nak citer pasal menu hari ahad.

Pagi- aku bangun lewat sbb smlm tido lewat lps balk dr main badminton. So, no breakfast.

Tgh Hari - Tak mkn jg lagi sbb baru terpikir nak masak apa. Tp aku telan 2 keping roti putih Gardinea dgn air kosong.

Petang - dalm kul 3 lbh aku mkn nasi dgn lauk sardin masak kicap. Air tetap air kosong. Lps jogging singgah mamak (tabiat x elok yer) minum air teh tarik gelas kecik. tp sebelum tu dah minum air kosong.

Mlm - mkn lewat lg (pkl 10)...sbb baru nak msk nasi. Aku mkn menu yg sama mcm ptg td. Tu jer lauk yg ada. Cuma aku tambah dgn telur dadar....Air tetap air kosong.

Pengambilan air kosong, amat tidak memberangsangkan...ada la kut dlm 1.5 liter jer ari ni. Antara sebab musababnyer aku bangun tido lewat, tak byk aktiviti yg aku buat dan sbb hujung minggu selalu kurang minum air.

Sekarang ni aku tgh cuba nak avoid utk mkn mlm. Org kata kalu nak mkn pun amik yg ringan2 jer mcm roti ker, biskut ker. Hurmmm akan cuba lg.

No comments:

Post a Comment