Monday, September 5, 2011

Selamat Kembali

Seronok dpt bercuti. Tak perlu pikir hal keje dan lain. Duduk kg pon tenang jer...hihihi tp hari ini aku cuti lg. Sajer nak rehat2 kat umh. Tapi tak rehat jg sbb dr pagi ke hulu ke hilir pasala hal rumah tu...

Dah nama pun cuti...maka, diet pun cuti. hihihi tak patut betul aku ni. Yer la...hari raya kan. pegi umah org kena mkn...mcm2 aku mkn. Terlupa plak pasal diet. Last aku timbang pagi raya. nak tahu berat aku??? Meh scroll bawah...


v



v



v



v



v



v




Terkujat ker??? Aku sendiri terkujat....tp ini pagi raya....masuk tgh ari dah lain plak bacaan timbang tu. Tp aku tak mau timbang ler byk2 kali...Hari ini aku tak timbang lg sbb aku tahu, berat aku pasti naik. Seminggu beraya aku tak wat apa2 exercise pun. Asik mkn jer....

Ingat esok nak mula balik. Insya-Allah....sbb misi aku jauh lg....yg pasti, aku puas hati dgn misi aku kali ini,

p.s: Adiex Rocky....jgn jeles yer.. Cik Anie nak turun byk lg ni...hihihi

No comments:

Post a Comment