Thursday, September 8, 2011

Dalam Hati Berbunga2

"Eh...Ani nampak kurus la sikit"

Itulah ayat yg aku dgr dr hari Selasa sampai la hari ini. Memula tu aku biarkan jer sbb mungkin itu ayat2 perli dr mereka. Tp kalau dah ramai sgt ckp mcm tu, hati pon mula berbunga-bunga.

Terima kasih kepada mereka yg memuji (kalau ayat itu satu pujian). Tp x boleh cepat sgt tenggelam dgn kata2 pujian itu sbb angka 6 tak muncul lg.

Oh yer...blog ni pun dah dibuka kepada tatapan umum. Ini sume sbb aku berjaya turunkan berat lebih dr 5 kg dlm bulan puasa. Dulu ingat bila berat jd 70kg baru nak open tp pikir2 balik, kalu aku dgn Adiex Rocky jer yg baca x guna juga blog aku ni.

Pada kwn2 diet yg inginkan blog anda tersenarai dlm "my blog list" kat kanan page ni...jgn segan silu utk tinggalkan komen anda di mana2 entri (kalu boleh entri ini pun ok jg). Yer la...nati kalu saya letak sesuka hati org marah pulak. Kecuali blog Kak Zel dgn Mia sy x minta izin pun sbb tahu dia org ok punya.

Yg nak jd follower...jom jd follower sy nati sy follow anda balik...mana tahu saya bleh singgah2 blog anda dan ambil tips2 diet anda semua sambil2 tu "Salam Perkenalan" saya hulurkan buat anda semua.

Oklah...Selamat ber blogging

2 comments:

  1. tahniah anie...
    haih.. jeles2.. tk sabar nak deliver.. leh la join balik aktiviti diet bersama anie... hehehe

    ReplyDelete
  2. yer...nati dah masuk keje balik kita wat aerobic. susah betul nak cari geng utk berdiet....

    ReplyDelete