Thursday, September 29, 2011

Dah Lama Tak Singgah

Minggu ini agak bz sesangat. Tiada kesempatan utk mengupdate blog ini. Ini pun curi2 masa utk buat new post.

Hari Sabtu saya pergi ambil kunci rumah baru (yeaaa...best sbb umh sendiri). Lepas ambil kunci siap2 utk jamuan raya hari Ahad. Tidur amat lewat sgt2. Hari Ahad sgt2 bz...tetamu x putus2 dr tgh hari pkl 12 sampai mlm pukul 10.

Alhamdulillah, makanan hari jamuan tu....abis dan dpt juga sedekah pada jiran tetangga. Menu jamuan hari itu ialah:

Nasi Tomato dan Set (ayam masak merah, daging masak hitam, dalca, jelatah/acar, papedom)
Laksa Penang
Spegeti
Nasi Impit & Kuah Kacang
Kuih karipap dan kaswi
Kek batik (buatan adik ipar)
Buah tembikai
Air punch

Hanya nasi tomato beserta setnya jer saya order. Yg lain semua masak sendiri.

Isnin dan Selasa saya cuti sbbnya Isnin tu saya berkemas umh dan Selasa saya ada konvokesyn di UKM. Bila masuk keje hari Rabu, tgk2 atas meja punya la byk keje yg perlu diselesaikan sbb boss saya tak der.

Sehingga saat ini keje saya baru siap separuh. Saya dah pening tgk byk sgt fail.

Minggu lepas dan minggu ini mmeng saya TIDAK BERDIET. Tak ada exercise......tapi saya rasa penat sgt mcm saya sudah berjalan 500KM.

Berat saya????? Td baru timbang. Bacaan agak tidak betul sbb saya timbang selepas mkn pagi. Hasilnya, berat saya adalah 76.7KG......

Sekian, terima kasih. :)

No comments:

Post a Comment