Saturday, August 20, 2011

Dah Tak Sempat

Hurrmmm...inilah perangai aku. Bila lama tak update mcm terus malas nak update.
Walau apa pon aku tak malas pon dlm misi diet aku. Sekarang dah semakin rajin buat workout dan menjaga pemakanan.

Untuk pengetahuan anda semua (ramai ker baca blog ini?), aku dah start buat TBL Cardi Max Workout utk step yg pertama. Aku buat selepas balik dari sembahyang tarawih. Workout ni, adalah dalam 30 minit. Aku tambah lagi dgn sit up 30-50 kali.

Sekarang ni bukan target nak turun jer tp nak kempiskan perut. Tu yg sedaya upaya buat sit up. Ngeee~~~

Menganai menu aku plak, aku pon dah jarang fill in the blank table menu bulan puasa aku. Bukan apa, mmg tak der masa sesangat.

Ohhh...sedar tak sedar lagi 10 hari nak sambut Syawal. Aku akan merindui solat tarawih dan mcm2 lagi aktiviti dlm bulan puasa. Aku harap Syawal nanti aku tak ler terlebih-lebih mkn. Takut juga ni...masih dlm peringkat menganalisis kekuatan semangat utk menahan nafsu makan. Ngeee~~~ takut nya!!!

Timbangan?? Nampaknya aku masih mengalami penurunan berat. Walaupun tak seperti minggu pertama (turun 2kg) tp tiap2 minggu aku turun 1kg (seperti yg di target).

Alhamdulillah....aku harap aku berjaya dgn misi kali ini. Tunggu 1 Syawal aku timbang berat aku plak yer!!!

Sedang bersiap utk pergi Ipoh utk ambil kuih raya!!!!

No comments:

Post a Comment